måndag 19 september 2011

God kväll!

Var ska jag börja.. jag kommer inte ihåg vad jag skrev sist men däremot vet jag att det var ett par veckor sedan.. dagarna går så förbaskat fort när man har roligt..

Mitt i alltihop har vi haft en veckas semester och det var verkligen skönt.. vi fick möjligheten och komma o hälsa på Martins föräldrar på deras årliga semester till Bardolino, Garda sjön, Italien. Där har vi ätit gott, umgåtts och inte gjort mycket mer än och andats in det Italienska luften.

Åter till verkligheten är vi sedan en dryg vecka och nu har vi mest bara jobb och hus i huvudet, så då är allt som det ska!

Målningn av huset har påbörjats och än sålänge har jag bara bild på huset med vit grundfärg - huset är ju redan grundmålat fr. fabrik men vår målare m.fl. tyckte det var mest riktigt och måla huset ännu en gång med grundfärg utav samma märke som täckfärgen kommer från..


Det är så kul varje gång man kommer till huset, det känns verkligen som vårt.. knasigt kanske fast det jag menar är att det känns som om jag kunde ta och flytta in sängen direkt och sedan kunde jag inte känna mig mer HEMMA..

Lite bilder:

Välkomna hem till oss!







Utsikten från allrummet, blev bättre än vi vågat hoppas.

Vi ser "sjön"!

Fönstret där Martin står kommer vara i W.s rum.


Master bedroom



Vi ser upp till fotbollsplan..

In här är vår klädkammare
Badrum

skogshuggar Martin ;) hugger ner körsbärsträdet.. allt för utsikten




En början till vinterns ved ligger här under - mer ska det bli.


W älskar och sitta bakom ratten - nästa helg tar vi vagnen till tomten, tror vi kan sysselsätta oss lite bättre då.. finns ju massor med roligt att leka med för en 18 mån liten kille..



Världens sötaste lördag morgon..
W provar förra årets vinterkläder samt kusin Gabriellas gamla vinterstövlar
Vi är så nöjda, varje dag väntar man med spänning tills man får se vad som hänt i huset.. vill flytta nu!

På onsdag ska vi träffa ekektrikern så nu blir det och gå igenom elritningen lite..

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar