måndag 17 oktober 2011

Tapeter!

Nu var det klart :)
Allt är bestämt, tapeter, kakel & klinkers.. och det känns skönt. Jag hade till en början tänkt ganska mycket vitmålade väggar men har med tiden kännt att en tapet ger en lite mer ombonad känsla.. så många väggar är nu ljust ljust beiga (kan vara felstavat)

Egentligen skulle vi kunna döpa om huset till villa beige .. Det är endast Williams rum och även vår fondvägg som avviker.

Dålig bild.. W ska ha fotbollstapeten rj den randiga.. som fondvägg i ett hörn

Denna fast med beiga blommor ska vi ha som fondtapet i tv"hörnan" på bottenplan

Fondtapet i vårt sovrum
  Lite andra inköp som jag gjort..

ytterbelysning.

Och nu blir det och leta lite fina prylar på nätet sen sova zzzzzzzzzzzzzzzz....
God natt!

4 kommentarer:

  1. Hej på dig!

    SÅ härligt med husbygge! Spännande!

    Jag har använt mig av vanlig sprayfärg på burks som jag köpt på Bauhaus. Det finns olika typer men jag valde en som tål att sprays på plast. Hör med dem i butiken så hjälper de dig.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag hittade precis denna underbara blogg i dagarna. Vi funderar också på ett Balans och har hittat mycket inspiration här. Nu undrar jag därför: Kommer det mera?! :) Jag är så nyfiken på slutresultet!

    /C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Christina!
      Nu är jag igång igen, följ mig gärna om du vill :)

      Mvh/

      Radera
  3. Tack för tipset inredningsfrun!
    Jag följer dig fortfarande :)
    Lycka till nu med ditt "nya" liv.
    Mvh/

    SvaraRadera