söndag 13 januari 2013

Nytt år.. Nytt blogg försök.. Ny hårfärg.. Ny för bloggen: Lilla Chanelle

Efter att ha lämnat ett hektiskt 2011 och 2012 bakom oss gör jag nu ett nytt blogg försök..
Jag ser fram emot 2013 med spänning.. Jag känner mig lugnare på flera vis och tror även det kommer spegla  min vardag väldigt mkt eftersom jag är/ har:
  • lyckligt gift
  • lycklig tvåbarnsmor
  • hus byggt
  • resor planerade
  • inskolning av barn nr. två på förskolan flundran (i mars)
  • (min man har): två restauranger i rullning
  • kul jobb på restaurangerna
  • jobb på Ekovik
  • planer på studier
  • Omges av fina vänner/ familj
  • Otroligt tacksam för alla nya bekantskaper det "senaste året" här i Loftahammar
  • Crosstrainer i tvättstugan
Några bilder bjuder jag på, kommer krävas lite bilduppdateringar framöver.
Nu ett pass på cross, sen hänga tvätt, tv-mys och ev hinna avverka lite av den högen jobb jag har brevid mig.. Börjar med träning -endorfines make me happy... positiv energi.

Trevlig kväll!!




BB foto


 

Just hemkomna fr. BB



Madelenes foto



Tv hörnan nere


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar