måndag 11 april 2011

Måndag = ny vecka :)

Ny vecka, nya tag.. alltid härligt med en helt ny orörd vecka frmför sig!

Veckorna går fort, väldigt fort säger jag bara. Och åren också har jag börjat förstå. Imorgon är det 3 år sedan jag och Martin gifte oss <3
Men mer om det imorgon..

Helgen som gått blev det tyvärr inte mycket med, vi hade planerat ett besök på busfabriken med kusinerna men icke sa Nicke, det blev för kusinfamiljen och åka utan oss.. Både Martin och jag har varit sjuka och nu även lille W. Hoppas verkligen att han ska bli feberfri imorgon (han har haft feber nu fram till eftermiddagen så vi får väl se).. Så det var vår helg, ingen busfabrik och inget jobb blev det heller..

Övrigt: Detta med VAB och försäkringskassan det är ju så "jobbigt" men ändå vad bra man har det.. ett par tryck på datorn och vips så är ersättningen fixad, Nästan lite lyxigt - vi har det lyxigt Sverige!!

Med huset går det ju för tillfället vääldigt saakta.. Vi fick mail idag med nya prisuppgifter på "alla" ändringar samt på verandan som vi ritat in.. Imorgon skulle vi tydligen få en bunt papper för godkännande på posten samt att vi fick reda på att Eilert har tagit reda på lite anslutniningspunkter - spännande va ? Nä inte direkt kanske.. jag vill ju se HUS..

Men men nu börjar det bli dax för att krypa ner med mina hjärtan.

God kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar