fredag 6 maj 2011

Feelgood!!!

Kom just på att jag för några veckor sedan babblade om 5 min metoden och hur duktig lille W är... Sedan kom jag på att det är inget som jag spunnit vidare på..
Som ni säkert vet och förstår så blir ju detta lite av min egna feelgood värld - villa Krüger alltså.. jag springer ju inte direkt till datorn för att ventilera om sånt som jag tycker är mindre kul..

Som jag iaf skrev har vi ju kört med 5 min metoden som har varit mycket lyckad.. sedan har vi blivit lite slappa och W har mest sovit hos oss, sedan tog jag ett nytt ryck som var mycket lyckat i ca. 2 nätter tills att det inte gick lika bra en kväll och W istället fick sova hos oss. Vår 14 månaders kille har blivit mycket starkare - han är rätt så bestämd och vet vad han vill, men gu så go och söt han è - kommer nog bli "farlig" om vi säger så ...
Istället belönade W oss med att i och med det sluta med sina nattmål <3
Vilket givetvis gjort att vi tycker att det fungerar rktigt bra och sova tre i dubbelsängen.. Fast då e det ju detta ständiga med att skydda kanterna med kuddar så att pöjken inte rullar ur sängen.

Ikväll är jag ensammen så då har jag lyft över W till sin säng och det funkar riktigt bra, han har vaknat 1 gång men han somnade om nästan direkt och det var ett gott tecken eftersom han nu låg i sin säng i sitt rum..

Så det kan bli vår nästa metod...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar