torsdag 14 februari 2013

Packåsna!





Kort och gott.. Vi bor på landet = e-handel I löv it.. Ingen bil hemma, snöigt ute, envis mamma, Packåsna kan man lugnt säga.. Lite svinn får man ju räkna med sån här dagar.. Gosis har hittats blöt, nu sover två små och jag går mellan rummen så de båda får snusa lite på den rosa..
Gosis är alltså Teddykompaniets snuttefilt. Vi har en blå och en rosa..

Vi har haft en jätte mysig alla hjärtans dag jag och mina två små.. Pappan saknas Men vi tar igen dagen imorgon istället.. Då är vi äntligen hemma alla fyra på kvällen!

Några av mina inköp ser ni ovan -projekt kontoret är igång.. Allt kan bara bli bättre :)
Nu dax att ta sig an kök och tvätt.. plikten kallar..

Övrigt roligt som har gjort min dag... härligt telefonsamtal med gammal bästis som jag saknar så, Men nästa vecka ska jag få mysa med liten bebis  !
Finaste kortet låg i brevlådan från min "nya" bästis.. Tänk vad glad jag är att vi träffades för tre år sedan.. och som grädde på moset att vi trivs så bra alla tillsammans.. mammor, pappor och barn..  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar