onsdag 10 augusti 2011

Grunden!

Äntligen är byggsemestern över och vi har våra "gubbar" på plats. Just nu jobbas et för fullt för att få allt färdigt till leverans den 30/8 av huset. Det är så kul nu för idag när jag var förbi tomten så såg jag att de börjat sätta kantblock. Vilket gjorde att jag kunde se en mer tydlig bild avståndet mellan hus och väg - och det blir bra.. har varit lite fundersam på om vi lagt huset för nära vägen men känner nu att det är helt rätt, vi kommer vilja vara på baksidan och därför ska det finnas mest utrymme där.
Känner jag min man rätt så ska det finnas plats för en fotbollsplan helst ;)

Lite bilder jag tagit löpande under sommaren från tomten:












God kväll!

1 kommentar:

  1. Hej! Kul att hitta till din husblogg, det är roligt att få följa med i andras byggen! Det tråkiga är (för mig) att alla blir klar så fort. Vi har valt att bygga vårt hus helt för egen hand, vilket gör att det kommer att ta lång tid... Men bättre sent än aldrig sägs det ju :)
    Kika gärna in till mig!!

    SvaraRadera