onsdag 10 augusti 2011

Sommar sommar sommar!

Sommaren 2011 - inte många bilder tagna men här kommer ett par.
Har slarvat bort min kamera laddare så jag kan inte föra in några bilder på datorn från den - Surt!

Båttur på väg till Hasselö

På restarang Sjökanten

William känner lite på uppfarten

På Stens gård med stor ksinerna



Lägg till bildtext

Tripp trapp trull



Mycket har hänt denna sommar - Vi, jag och Martin har nog aldrig varit så aktiva våra måndagar mitt i högsäsong tidigare. Måndagar = ledig dag! Sommaren har bestått av många cykelturer, svampplockning, restaurangbesök, shopping och mycket mer. Tyvärr inte mycket sol o bad eller grillning men man kan inte få allt.

Sena vinkvällar har också uteblivit eftersom vi väntar en liten ny familjemedlem i slutet av februari (vi tror början på mars). Ska bli så spännande.. Dock har inte tiden fram tills nu varit så spännande... Jag har mått bättre om vi säger så.. MEN nu börjar det vända och jag har haft flera kvällar då jag varit uppe i normal tid på kvällen samt även mått riktigt bra. Tack och lov att jag har min Martin han har verkligen dragit ett tungt lass de senaste 2 månaderna.

Puss på dig gubben <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar