onsdag 10 augusti 2011

Veckorna går!

tiden bara springer iväg.. den 8/6 hade vi byggsamråd somn sagt.
Efter det var det ett möte bokat med Kvalitetsansvarig och vvs + mark. Tanken vara att både Martin och jag skulle deltagit men W hade oturen och hamna på sjukhuset igen (förkylningsastma) så pappa Martin hade mötet själv. Mötet hölls den 13/6..
Det som jag mest förstod var viktigt var att vi skulle fundera lite på hur vi skulle göra med tomten, vilken höjd vi ska lägga huset på och hur mkt som ska fyllas upp m.m.
Jag har nu fått e.mail adress till vvs killen så jag ska maila ang. blandare - vi har ju valt bort standard och jag hoppas på en fin mora kran..

v. 24 Drog Va , Västerviks kommun igång. Så nu ska va-anslutningen vara färdig om jag förstår rätt.
De "hjälpte" oss och ta ner en björk bl.a så nu har vi en sak mindre och göra.

Ha ha detta skrev jag den 21/6 - sen blev jag avbruten och så har det blivit ett blogg uppehåll tills nu..
Men Hej hösten nu finns det mer datatid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar