lördag 19 januari 2013

Fredags mys!

Nya hårfärgen... se skillnaden mot fotot upp till höger.. Håret fixat av: Me me me



Fredags mys!!!!
Pappan kom hem tidigt, svärföräldrarna gjorde oss sällskap. vi har ätit och druckigt tacos, godis, vin, öl, cola... Uppträdande: Sjörövarfabbedans :) Lego på hela golvet, glada barn, trötta barn, pigga barn som vill se film.. Mamman och pappa tänkte Snabba cash - lilla C likaså..
Vad mer kan man begära.. Villa Krüger behöver inget mer en fredagskväll som denna.. nu får vi se om lill tösen tycker jag ska sova i min säng eller om lilla C vill sova med mamma i soffan <3

Som ni hittills märkt har jag för avsikt att hålla denna blogg som min egna lilla feelgood värld -beklaga mig, vara negativ eller sprida negativ energi in public .. ha ha väldigt mkt svengelska nu.. men men det är inte min grej... Inte för över huvudtaget.
Vem är jag: blir jag sur - är jag långsint. Tar något emot - vill jag oftast mer, jag är envis. Har jag något som tynger mig .. så sluter jag mig.. många gånger hoppar jag gärna igenom banan och istället ser tillbaka när jag är i mål..Väl frame kan vi prata!
 Älta med andra tycker jag inte om jag ältar själv och ofta hellre sopar jag under mattan..
Ältar dock gärna andras tankar.. ältar gärna roliga saker som även rör mig..
Stämmer ganska bra tror jag!
Men jag är också väldigt glad, stark, engagerad,ambitiös, ibland sårbar och känslig, förstående och snäll. Vill helst inte se svårigheter utan möjlighete.

Men oj vad hände fredagsmyset blev fredagsdjupet!!
Sov gott vänner!

1 kommentar:

  1. Bra Kristine! Det är ju din blogg och du skriver ju som du vill! Det är härligt med positiv energi. Ikväll rockar vi. Kram Sofie

    SvaraRadera