fredag 25 januari 2013

Snart i mål!!!

Senaste dagarna har tillbringats här i självaste villa Krüger.
Lilla C har varit riktigt tagen av allt eksem Men tack och lov en förändring.

Idag har vi åter igen varit hos farbror doktorn. Vi har tagit blodprover och allergi misstänks.
Flera olika krämer till huden, lösning till hårbotten samt tavegyl står nu redo att ta hand om lilla C.

Eftermiddagen och kvällen har Chnellen varit mer sig själv än på länge -skönt, skönt, skönt, eksemet har bleknat lite i ansiktet (bilden nedan är när det började i ansiktet)!

Dagarna hemma har vi vankat av och an, jag har jobbat korta stunder från och till dag som("natt" )/kväll, lilla C har åkt vagn inne, menyförslag har skickats, kläder har tagits fram, telefonsamtal har ringts, tvättat inför resan, vi har tittat ut genom fönstrena och vi har burit burit och åter burit -det vi har gjort minst är sovit.. men vad är väl sömn, lilla skruttan sover ju nu Så då får man väl helt enkelt ta och sova lite själv.

Men snart är vi i mål -på måndag DRAR VI till solen!!!

Garderoberna.. hörde jag garderoberna, nu vet jag inte vad ni pratar om.. STÅR STILL!!!

Bild: Påbörjat eksem i ansiktet..  nu är eksemet istället -ett tjockt extra rött och svullet småknottrigt extra skinn..






Jag känner mig mkt nöjd med dagen mindra orolig, mindre virrig/rörig och är väldigt glad för att hela familjen varit hemma tillsammans ieftermiddag/kväll -bästa med fredagar!
Nu ska jag läsa min godnattsaga om mjölkprotein och om mjölkprotein fri mat- ska bli spännande.

Sov gott och trevlig helg!
Imorgon ses vi på restaurang Torget 1 www.torget1.net

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar