söndag 27 januari 2013

Pack söndag!

Mission completed!!??
Hmm ja som sagt nu blir det att skämmas i rampljuset.. garderoben fortfarande orörd.. Kanske något lättare då Jag aldrig lär mig och alltid packar för mycket..
Men nu så -denna dag är tillända. För några timmar sedan trodde jag nog aldrig denna dag skulle ta slut.. eller rättare sagt jag hoppades på en lång kväll eftersom att göra listan var alldeles för huvudvärks lång.. Men tänk.. barnen har sovit gott och jag har hunnit med e hel del..
Nu vattna blommorna, plocka ihop smink m.m sedan dusch och zzzzzzzzzzzzzzz
Så garderoberna blir ett projekt när jag kommer hem, påminn mig gärna :)

Skönt att denna virriga, röriga, trötta, vimmsiga, oroliga vecka är över.

Förresten kvällen på www.torget1.net restaurang Torget 1 var mycket lyckad igår -slutsats: lördagen var bästa dagen denna vecka. (gilla oss gärna på fb)

nu blir det inte tvätta eller plocka leksaker här hemma på en vecka SKÖNT!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar