måndag 21 januari 2013

Sätter press..





 
Okej nu är det kört, nu har jag visat er alla min pinsamma garderob.. den går knappt att stänga, den är så misskött så det finns ingen annan utväg nu än att ta tag i det :(
 Ute i förrådet väntar garderobsinredning fr. IKEA..
När vi var  Mitt uppe i flytten så prioriterade inte jag att lägga pengar på våra garderober Men oj vad jag har ångrat mig.. Jag som älskar en undanplockat och ordning och reda på ytan är totalt kass på att sköta skåp, garderober och lådor. Barnens garderober är väl ok Likaså mannens (eftersom den sköter han själv)  :)
Tyvärr är ju detta bara en av mina garderober så jag har ett litet projekt framöver Men just denna är värst.. och nu har jag blottat mig, tror nog att detta är bästa medicinen för att få ändan ur. Imorgon ska jag hämta upp auktions fynd! Me like
 
Så nu när jag visat er min hemlighet så ska jag även sätta lite krav på mig själv-
Städad garderob: deadline söndag 27.e kl. 22.00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar