måndag 14 januari 2013

Loppisköp!

God kväll!!
Sitter vid datorn och jobbar samtidigt som jag fyndar -jag är sååå nöjd och belåten.
Två små sover. Pappan tränar fotboll och jag jobbar med restaurang Torget 1. Så kolla in hemsidan www.torget1.net  -nya dagens uppdaterade. Torget 1 för er som inte vet är en nystartad à la carte restaurang i Gamleby. Vi öppnade för 1 år sedan och det har verkligen varit en stor satsning och ett mycket roligt projekt. Jag ser fram emot att snart börja jobba lite mer på "golvet" då jag senaste året mest hållt mig bakom kulisserna.


fb loppis fynd!
trycker in en bild på sonen sen i sommras, se hörnet med lite leksaker, där ska loppisfyndet stå.. tror jag :)
 
Åter till mitt fynd: fb loppis sidor -så bra, så kul.
Vitt ska det målas och nya knoppar ska på, ev. något ord på dörren..
ska mest stå för utfyllnad  men ack så sött.
 
Har även varit inne på en auktionssida och budat lite, får vi se hur det går. Saker jag budade på idag:
Korgstol, "pinnstol", tre små dala hästar, margarinlåda.
Nu håller jag tummarna!
 
Nu åter till jobb -nyhetsbrev på G.
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar