söndag 20 januari 2013

Underbara söndag!







 
Underbara söndag.. dagen har tillbringats i goda vänners lag - barnen har lekt och vi har slappat, skrattat och myst. Några åk i pulkabacken hann vi också med :)
 
Dock väldigt kallt, är lite rädd att kylan stör min dotters eksem :( Jag trodde det var tänderna ev. feber Men är mer och mer inne på eksemet.. Lilla C lilla C.. Nu sover hon för stunden får se när det börjar igen.. förhoppniingsvis hjälper kortisonen lite men vem vet kanske är dags att söka efter något annat alt. Tyvärr känns tiden som tar att lära känna barnens särskilda behov väldigt lång.
Efter att läst endel på nätet förstår jag att huden är väldigt induviduell, det gäller att lära känna just sitt egets barns hud. Olika feta mjukgörande krämer passar olika på olika barn...
 
För stunden sover min lilla prick och det känns väldigt bra i mammahjärtat <3
 
Idag några bilder fr. min lille prins W.s rum!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar