söndag 13 mars 2011

Första fakturan betalad!

Yippeee!! Känns skönt, har just betalat handpenningen på huset. I samband med att man får de färdiga bygglovsritningarna hemskickade får man även en faktura på handpenningen.

Handpenningen räknas sedan av slutsumman på huset så det är ingen tillläggsavgift. Det är också så att skulle vi nu få en blackout och bestämma oss för ett annat hus i Eksjöhus sortiment så skulle det inte vara några problem.

Övriga inköp denna helg har blivit regnoverall till sonen. Jag tycker det är så svårt med stl. och det var väligt utplockat så jag har beställt 3 st från ellos och så får vi se vilken som passar bäst, de som inte är bra skickar jag tillbaka. Tack och lov för e-handel!

William som är så galen i fasters hund Buster skulle nog gilla denna, eller vad tror ni ?
Me Too regnoverall från http://www.ellos.se/
I morgon blir det inskolning på dagis, ska bli så spännande. Jag är helt säker på att W kommer stortrivas.

Ha en fortsatt bra dag, nu ska jag se om det finns något roligt att shoppa på hm.. och kanske ta ett tag i vår igengrodda tvättstuga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar