lördag 12 mars 2011

Lördagskväll!

Lördagskväll och här sitter jag.. inte så tokigt faktiskt. 
Äntligen har jag skrivit klart alla uppdateringar, jag kan nu istället skriva kanske ett blogginlägg /dag istället för flera stycken som jag gjort nu i ett par dagar.

För tillfället har jag inte så mycket och dela med mig om vad det gäller huset. Förutom att jag har mailat http://www.vibyggerhus.se/ för att lämna information om denna blogg så jag kan finnas med på deras sida.
För er som inte vet vad http://www.vibyggerhus.se/ är så är det en sida man kan hitta massor med roliga husbloggar. Jag har själv använt mig av den sidan i flera år, redan innan vi köpte vår tomt. Nu var tanken att även min blogg Villa Krüger ska finnas med där.

Övrigt har dagen hittills varit jätte bra. Vi har haft myst, jag har jobbat, Martin har spelat fotboll och William har varit med farmor och farfar. Imorgon blir det sovmorgon (efter Williams villkor, upp kl. 6? 7?) sedan simhallen. Så det börjar bli dax att dra sig mot sängen -skönt med tidig lördagskväll.

Sist vi bada i pool alla tre tillsammans var på Gran Canaria - tror ni man kan få samma bränna även vid Västerviks Simhalls pool??




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar