söndag 27 mars 2011

Kul!

Hej på er allihopa!

Hoppas helgen har varit fantastisk.. min har väl varit lite upp och ner..
Sa just till min man att jag ska INTE blogga ikväll.. men nu blev det så iaf.

Anledningen att jag skriver är att jag vill bara säga att vad roligt att det är "så många" som är inne och läser min blog.
Denna blog är ju tänkt att användas för att skriva om vårt husbygge, för tillfället är det rätt lugnt = färre blogginlägg.. vi väntar på klartecken från kommunen.

Helgen har annars tillbringats i blåsiga Loftahammar..

W fikar med mamma <3
Gårdagen som skulle blivit en skön trevlig lördagskväll med middag i Gamleby hos mamma och pappa med svärföräldrarna blev istället en eftermiddag med fotbollstokig man som brutit/krossat armbågen i träningsmatch.. Jag och sonen hämtade upp Martin i V-vik på akuten och till råga på all fick vi punktering på vägen hem. Tur att Jim fanns i närheten så han kunde hämta oss - W var smått irriterad på sin mor som glömt både extrakläder och kvällsmat. (Jag trodde ju "bara" att vi skulle åka fram och tillbaka till Västervik och INTE bli stående strax före Bjursundsbron i väntan på bärgningsbilen.. surt!

Martin har verkligen haft otur.. han hade sedan tidigare väldigt ont i denna arm och nu hände detta.. MEN det kunde ju givetvis vara värre..
Armen gör väldigt ont och lille W förstår nog inte riktigt.. Det är ju inte så lätt för Martin och bära William m.m men men så är det. 3-5 veckor och sedan är gipset borta - positiva tankar..

My man !!!
God kväll på er.. nu blir det sängen/ Sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar